Hvordan vinne hjerter, sinn og budsjetter for din CX-satsning
Er du lidenskapelig opptatt av å skape fantastiske kundeopplevelser, men sliter med å få støtte fra viktige interessenter? Har du vanskelig for å oversette verdien av CX til forretningsspråk? Er du lei av å kjempe for ressursene du trenger for virkelig å utgjøre en forskjell?
Hvis dette høres kjent ut, er du ikke alene. Mange nøkkelressurser som jobber med CX opplever motbakker når det gjelder å påvirke beslutningstakere og sikre budsjetter for sine initiativer. Men det trenger ikke å være slik.
I dette webinaret, "Hvordan vinne hjerter, sinn og budsjetter for din CX-satsning", vil vi gi deg verktøyene og strategiene du trenger for å bli en sterk forkjemper for reell kundeorientering i din organisasjon.
I løpet av webinaret vil du lære hvordan du kan:
- Knytte CX-initiativer til forretningsmål og KPIer for å sikre strategisk relevans
- Etablere sterke relasjoner med nøkkelinteressenter på tvers av organisasjonen
- Bruke datadrevet historiefortelling for å tydeliggjøre og kommunisere verdien av CX
- Ta rollen som en overbevisende endringsagent og drive varig, meningsfull transformasjon
Webinaret finner sted 29. januar 2025 kl.15:00 (CET).
Bli med på webinar og oppdag hvordan du kan mobilisere organisasjonen og skape en virkelig kundesentrisk kultur som driver forretningsmessig suksess.
Webinaret vil bli gjennomført på engelsk. Her har Jannecke fått med seg Michel Stevens fra CXM Academy, nominert som en av de ledende stemmer innen CX i Europa.
Customer C og CXM Academy samarbeider med å tilby opplæringsprogram for alle nivå i det norske markedet.
Meld deg på herOm Michel Stevens
Michel Stevens er ikke en typisk foredragsholder innen kundeopplevelse. Han er en utfordrer og en lidenskapelig forkjemper for å sette kunden i sentrum av alt. Som ansvarlig for CX Master Academy inspirerer han profesjonelle på alle nivåer, fra toppledere til medarbeidere i førstelinjen, og gir dem verktøyene til å transformere sine organisasjoner gjennom enestående kundeopplevelser.
Om Jannecke Drangert-Hveding
Jannecke Drangert-Hveding er en betrodd coach som styrker ledere til å mobilisere sine organisasjoner for å skape gjennomslagskraftige endringer. Med fokus på å oppnå «Good Profit» hjelper hun med å samkjøre strategier som skaper verdi både for kundene og virksomheten, og utløser potensialet i kundeopplevelse for å drive bærekraftig vekst.
5.- 6. 2025 mars arrangerere vi to-dagers CXM Professional kurs i Oslo
Som en del av videre satsning på opplæring og i samarbeid med CXM Academy, arrangerer vi kurs for de som er sentrale i satsning på CX og reell kundeorientering i en virksomhet. Dette er første gang i Norge. Les mer her.