Se opptak av frokostseminaret og lansering: HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering

Se presentasjon: HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering


Jannecke Drangert-Hveding presenterte hva som kjennetegner de organisasjoner som lykkes med å engasjere for reell kundeorientering. 
Funnene er fra rapporten som ble lansert denne dagen og som oppsummerer undersøkelsen gjennomført for å forstå hvordan det jobbes med reell kundeorientering i det norske virksomheter.  

 

Se paneldebatt: Hvordan skape og videreutvikle engasjement for reell kundeorientering?

Et engasjert panel, bestående av:
Håvard Uglem Hovdahl, VP of Loyalty, Strawberry, 
Magne Hertzenberg, Leder Omnikanal og Kundereiser, Vinmonopolet,  
Kim Wikan Barth, Direktør for Nyskaping og Vekst, Gjensidige og
Jannecke Drangert-Hveding, CEO og strategisk rådgiver, Customer C

Bård Brænde, CEO i Plus ledet debatten

 

Nå kan du sikre deg kopi av rapporten 

Vil du vite mer om hva som kjennetegner de som lykkes? Rapporten HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering - er for alle som vil ha litt inspirasjon til eget arbeid.  
 
Les mer hva du får og hvordan du kan få tilgang. 


Les mer her

 

Bestill foredraget HIGH FIVE - Engasjement for reell kundeorientering

Ønsker du å løfte arbeidet med kundeorientering i egen virksomhet, må du ha med deg hele ledergruppen. 
-Hva med et foredrag for å trigge den gode diskusjonen? Budskapet tilpasses bransje og utgangspunkt. 

Ta kontakt for å diskutere deres behov. 

Ta kontakt

Takk til vår samarbeidspartner Plus

Tusen takk til Plus for bruk av deres flotte lokaler og for filming og produksjon. Og ikke minst for gode diskusjoner rundt hvordan skape engasjement for å lykkes med endring.