Customer C ble startet for å være en kilde til inspirasjon og læring, rådgivning og støtte - hele tiden med kunden i siktet.   

Tilnærmingen bygger på lang erfaring fra ledelse og rådgivning innen strategi, innovasjon og kundeopplevelse – alltid med et hjerte for kunden / brukeren / pasienten / gjesten. 

Bak selskapet står Jannecke Drangert-Hveding. Gjennom å lede viktig strategi- og endringsarbeid i komplekse organisasjoner, kan hun mye om hva som skal til for å endre adferd og skape gevinster.

Hør hva hun brenner for og hvorfor hun startet Customer C: 

 

Customer C støtter lederhelter som vil bygge neste nivå av kundeorienterte organisasjoner, skape fremtidsrettede kundereiser og tilbud som løser kundebehov på nye måter.

Customer C er en litt annerledes partner for de modige ildsjelene; Personer som vil gå foran. Gjennom erfaring fra inn- og utland innen «Customer Experience» og «Kundesentrisk transformation», vet vi hva som kreves. – Vi vet også at mange opplever å kjempe alene. -Dette ønsker vi gjøre noe med.  

Customer C er opptatt av at det er menneskene som utgjør forskjellen også når teknologien åpner for helt nye muligheter. Vi brenner for å skape verdi og er opptatt av at ting blir praktisk og gjennomførbart. 

Customer C vi ønsker å bidra på den måten som skaper mest verdi og har et nettverk av dyktige mennesker og samarbeidspartnere å spille på – alle representerer spennende fagområder og deler samme verdier.

-Vi diskuterer gjerne hvordan vi kan være en partner for deg.

Om Jannecke Drangert-Hveding 

Jannecke tok sin første sertifisering innen Customer Experience for over 15 år siden og startet det første rådgivningsmiljø innen kundeopplevelse i Skandinavia i 2010. 

Hun har erfaring blant annet som forretningsutvikler, rådgiver, fasilitator og styremedlem - hele tiden med et tydelig kundefokus. Hun har jobbet for alt fra hotell og reiseliv, telekom og bank, energi, retail, internasjonale techselskap, strømmetjenester, profesjonelle tjenester og startups. Innen det offentlige har hun blant annet jobbet for Avinor og Statens pensjonskasse. 

Hun har solid ledererfaring, blant annet som leder for strategi og transformasjon i Sykehuspartner. Hun har derfor god kjennskap til hva som skal til for å lykkes som leder og endringsagent i store komplekse virksomheter så vel som små, smidige startups. 

Jannecke er Certified Customer Experience Practitioner (CCXP) og founding member i CXPA (Customer Experience Practitioner Association). Hun er i tillegg dommer både hos Awards International og World Customer Centricity Series. 

Hør Jannecke som gjest hos ulike podcaster: