Få hjelp til å løfte kundeopplevelses-
arbeidet i egen organisasjon
Er du toppleder eller har ansvaret for sentrale deler av kundeopplevelsen (Customer Experience) i din virksomhet? Er du usikker på hva du skal prioritere? Trenger sparring på prosess og tilnærming for størst mulig effekt?
Nå kan du få faglig sparring og støtte i en krevende hverdag - basert på din virkelighet og din organisasjons behov.
1
Få faglige råd og innspill basert på erfaring og utprøvd rammeverk
2
Få innspill på dine aktiviteter og ideer med et utenfra-inn perspektiv
3
Få konkrete verktøy du kan springe videre med i hver samtale
Faglig coaching innen Customer Experience og Reell kundeorientering basert på utprøvet rammeverk som tilpasses dine behov.
Tilbudet inkluderer en kartleggings- og oppstartsamtale og totalt 10 coachingsesjoner.
Ta ditt arbeid på neste nivå
Fra Jannecke:
”
Du har en viktig jobb foran deg - mitt mål er at du skal komme litt lengre gjennom å få overblikk, trygghet og støtte i viktige steg på veien
Hva sier de som har jobbet med Jannecke tidligere
”
Jannecke er den unike rådgiveren og diskusjonspartneren som forstår hva vi trenger, deler relevant erfaring, og alltid pusher meg litt videre
”
-Hun er alltid oppdatert på fag og metoder samtidig som hun inspirerer de rundt seg.
”
Jannecke har en unik evne til å koble strategi til det praktiske - og hun er inspirerende å snakke med.
Ofte stilte spørsmål
Hva er fordelen med å bruke coach i stedet for å få inn et konsulentteam
Hva om jeg tror jeg vet hva som skal til selv?
Hva er fordelene med Coaching fremfor kurs?
Hva slags opplegg ligger til grunn for coachingen?
Nytt tilbud i Norge:
Faglig coaching innen Kundeopplevelse og kundeorientering
Bygg kompetanse, prøv ut selv og skap resultater fra dag én - med støtte fra noen som har både rådgitt og ledet arbeidet selv.
Start nå